søndag 7. februar 2010

Beklager

Til de få av dere som leser bloggen min fast: Beklager at jeg ikke har vært særlig flink til å blogge i det siste.
For those of you that read my blog on a regular basis: Sorry for my lack of blogging lately.

Jeg har vært i Stockholm i hele forrige uke og det ble så mye jobbing at det dessverre ikke ble tid til å blogge. Jeg jobbet sent på tirsdag både hos kunde, og deretter for å komme etter med alle mail, på hotellet om kvelden. Og med tanke på at jeg var oppe klokka 04:00 denne dagen, så var dagen ekstra lang.
I have been in Stockholm last week, and there was a lot of work, and unfortunately no time to blog. I worked late on Tuesday, first at the customer, then with e-mails at the hot3el in the evening. And considering that I was up at 04:00, the day was extra long.

Onsdag var også en lang dag, hvor jobben ble ferdig ca. 20:00 og deretter var det bestilt middag på en restaurant i Stockholm sentrum og heldigvis ble det ingen utagerende festing etterpå. Jeg skulle jo tross alt til en annen kunde på torsdag.
Wednesday was also a long day, where I was finished working at 20:00 and then I was out for dinner with the same crew on a restaurant in Stockholm Downtown. Luckily there was not extended party after. I was glad because I was going to another customer early the next day.

Torsdag og fredag var jeg hos en annen kunde og her ble det heldigvis bare normale arbeidsdager. Jeg fikk faktisk tid til å gå en tur i Stockholm torsdag ettermiddag, før jeg dro tilbake til hotellet og jobbet litt. Littegranne shopping ble det også tid til.
Thursday and friday I was with a different customer and luckily the workdays were normal. I actually had time to have awalk in Stockholm in the afternoon, before I went back to the hotel to work a little more. I got to do some shopping as well.

I helga har jeg stort sett vært hjemme, bare en liten tur på City Syd på lørdag sammen med Bjørn og Tommy. Begge shoppa litt på H&M, mens jeg for en gangs skyld ikke kjøpte meg noe :-)
This weekend I have been at home most of the time, just a little trip to City Syd mall with Bjørn and Tommy. Both of them shopped a little bit on H&M, while I didn't shop at all :-)

I morgen skal jeg nok en gang opp kl. 04.00 for å reise, denne gangen til Drammen. Og forsåvidt litt mere privat, jeg skal da til BI i Drammen for neste forelesning i mitt Bachelor studie.
Tomorrow I am once again waking up at 04:00 to go too the airport. This time for Drammen. And for a little bit more private trip. I am going to BI Drammen, to my next lecture for my Bachelor degree.

Også her skal jeg jobbe litt om kvelden. Jeg og Tove skal jobbe litt med Bachelor oppgaven vår, men regner med at det skjer sammen med litt mat og en øl.
I have to work on the afternoon/evening also here. Tove and me will work on our bachelor-paper, but i recon it will happen with some food and maybe even a beer.

Tirsdag skal jeg hjem igjen, og da skal jeg faktisk være i Trondheim i nesten 3 uker :-) :-) :-)
Tuesday I will go home again, and then I will actually be in Trondheim for almost 3 weeks :-) :-) :-)

Jeg lover jeg skal prøve å være litt flinkere til å blogge heretter :-)
I promise I will be a better blogger from now on :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar