mandag 22. februar 2010

Hjemme / At home

Og når jeg sier hjemme, mener jeg ikke hjemme i huset mitt, men hjemme i byen min. Trondheim. Som tidligere nevnt, jeg elsker jo å reise, både i jobb og privat, men det å være hjemme er deilig innimellom.
And when I say at home, I do not mean home at my house, but home in my city. Trondheim. As mentioned earlier, I love travelling, both professionally and private, but it feels wonderful to be home now and then.

Nå har jeg vært hjemme i 1,5 uke, og jeg skal være hjemme hele denne uka også. Med unntak av helgen, hvor vi antagelig reiser over til Kaxås igjen. I neste uke er planen en kort tur til København, deretter så skal jeg ha et kundebesøk her i Trondheim, så stort sett hjemme da også.
I have been home for 1,5 weeks now, and I will be home the rest of this week as well. With the exception of the weekend, where we probably go to Kaxås again. Next week the plan is one day in Copenhagen before I have a customer meeting in Trondheim. so basically in Trondheim that week as well.

Men så starter reisingen igjen. Da blir det 3 veldig hektiske uker fram til påske, men jeg kommer tilbake til det senere.
But thats it, then I will have 3 very hectic weeks all up until Easter. I'll get back to that later.

Nå når jeg er hjemme har jeg tilnærmet et normalt familieliv, og til alt hell så har faktisk Bjørn vært hjemme også, noe som hører sjeldenhetene til. Ikke at han er hjemme forsåvidt, men at vi er hjemme samtidig.
When I am home I live close to a normal family life, and luckily Bjørn is home too, which is rare. Not that he is home, but the fact that we are home at the same time.
Og når solen skinner, fra en skyfri blå himmel og bakken er dekket av hvit materie, da er det deilig å få love å være hjemme :-) Selv om gradestokken viser 20 røde.
And when the sun is shining from a clear blue sky, and the ground is covered by white stuff, then it is great to be home :-) Even if the temperature is below 20 degrees.

Heldige meg! / Lucky me!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar