torsdag 6. januar 2011

Min nye sofa / My new sofa

Min nye sofa/My new sofa

Mitt nye bord/my new table
Etter å ha hatt min nåværende sofa i 10 er år jeg klar for noe nytt. Ikke det at det er noe galt med den gamle, er bare lei av den. Og nå har jeg bestilt en ny sofa - tar riktignok en 3 ukers tid før jeg får den, men da rekker jeg å selge den gamle jeg har. Den gamle er 3+2 i skinn, og jeg selger også salongbordet i kirsebær. Annonse vil komme på Finn.no.
After spending 10 years in my current sofa, I am ready for something new. Not that it is something wrong with my old one, I am just tired of it. And now I have ordered a new one - it will be ready for pickup in about 3 weeks, but in the meantime I will be able to sell the one I currently have. My old one is a 3+2 leather sofa, and I am also selling the cherry table with it. An add will be posted on www.finn.no soon.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar