lørdag 15. januar 2011

Solgt / Sold

Som dere vet har jeg kjøpt en ny salong, men denne kommer ikke før i uke 4. I dag har jeg allikevel solgt den gamle salongen min, og bordet som vi hadde til den. Dvs. at vi vil være uten sofa og bord i et par uker. Ikke noe problem for meg, jeg skal ikke være hjemme, men det kan være at det er litt tomt for de som tross alt skal være hjemme i de neste 2 ukene.
As you know, I bought a new sofa last week, but I will not receive it until week 4. In spite of that, today I sold my old sofa and table. This means that we will be out of sofa and table for a couple of weeks. I don't care, I won't be home, but those who will stay at home will think it is kind of empty the next couple of weeks.

Jeg gleder meg til de nye møblene kommer, kanskje jeg kjøper en ny lampe også, som passer bedre inn, dette kommer bare til å spise på seg....tror jeg .... ;-)
I am looking forward to the new furtnitures are coming, I might even buy a new lamp to go with it, I think this might get bigger.............I believe...... ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar