fredag 21. januar 2011

Reading UK

Jeg har tilbragt hele denne uka i England. Nærmere bestemt Reading og Milton Keynes. Her har jeg tilbragt dagene med en og samme kunde og med opplæring i de forskjellige funksjonene de har her. Har vært en fin uke så langt. Travel og liten tid til privare ting.
I have spent the last week in England. More closely in Reading and Milton Keynes. I have spent the days with one customer and trained the different functions they gave here. Has been a good week so far. Busy and with little time for private issues.

Men i går ettermiddag fikk jeg tatt en tur inn til sentrum av byen og gått på litt shopping. Jeg fant en skobutikk (skulle vel ikke forundre noen) hvor jeg fant et merke jeg kun har sett på nett så langt. Nemlig: Irregular Choice. Og jeg endte selvsagt opp med å kjøpe et par skoletter og matchende veske :)
Yesterday I managed to get into the center of the city and do some shopping. I found a shoe-store (shouldn't surprise anyone) where I found a brand that I so far only have seen online. Irregular Choice. And of course, I ended up purchasing av par of shoes and matching handbag.

Disse skoene kan man også finne hos http://www.brandos.no/ her i Norge. Se bilde av skoene nedenfor. Vesken er i samme stil :)
You can also find these shoes at http://www.brandos.no/. See a picture of the shoes below. The handbag are matching :-)

Jeg vil reise hjem til Norge i dag, og på søndag setter jeg kursen for Dusseldorf / Tyskland. Det er en del reising for tiden.
I will be going home to Norway today, and on sunday I will go to Dusseldorf / Germany. A lot of travelling at the moment.

Irregular Choice: Miaow fra BRANDOS.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar