søndag 23. januar 2011

Dusseldorf and Oslo

Så er jeg snart på reisefot igjen. Det var bare såvidt jeg fikk kofferten min før jeg skulle ut igjen. Jeg kom hjem fredag/natt til lørdag. Og selvsagt var kofferten min igjen i København. Den ankom huset mitt lørdag ettermiddag, og i dag, søndag morgen, er den nypakket og klar for neste tur.Then I am ready for the world again. It was close to no suitcase before I had to leave again. I arrived home on friday night/saturday morning. And of course my suitcase was in Copenhagen. It arrived my house saturday afternoon, and today, sunday morning it is repacked and ready for the next trip.

Denne gangen skal jeg til Dusseldorf, 3 dager hos en og samme kunde. Deretter stopper jeg i Oslo på vei hjem, for å tilbringe noen timer hos en hovedstads-kunde torsdag morgen før jeg igjen setter kursen hjemover.
This time I am headed for Dusseldorf, 3 days with one customer. On my way home I will stop in Oslo, and spend a few hours on Thursday morning with a customer in the Norwegian capitol, before I am headed home again.

Når jeg kommer hjem håper jeg at jeg kan hente den nye sofaen min. Gleder meg.
When I come home I hope I can pick up my new sofa. I am looking forward to that.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar