søndag 9. januar 2011

Travle tider / Busy times

I år som tidligere år, ser det ut til at første kvartal blir travel, både privat og jobbmessig. Jeg har mange oppgaver planlagt og flere reiser er booket allerede.
This year as previous years, it looks like Q1 will be a busy one, bot private and workvice. I have a lot of task planned and several trips are already booked.

Det jeg vet av reiser allerede er at jeg skal til England (Reading), Tyskland(Dusseldorf), Frankrike(Paris) og Sverige (privat) (Vemdalen). I tillegg er Midtøsten (Syria, Libanon og Dubai) fremdeles aktuell og Østen (Singapore og Hong Kong) har kommet inn som et mulige reisemål.
What I know at the moment s that I am going to England (Reading), Germany (Dusseldorf), France (Paris) and Sweden(private) (Vemdalen). In addition to that, The Middle Eas (Syria, Lebanon and Dubai) are still interested and the far East (Singapore and Hong Kong) had arised as possible areas.

Og en del konserter er allerede planlagt: Joe Bonamassa i Trondheim i April, Iron Maiden og Alice Cooper i Oslo i Juni, Eric Clapton i Stockholm i Juli og Sweden Rock i Sølvesborg - også i Juli. Mye å se fram til - gleder meg noe helt vanvittig.
A few concert as already planned: Joe Bonamassa in Trondheim in April, Iron Maiden and Alice Cooper in Oslo in June, Eric Clapton in Stockholm in July and Sweden Rock in Sölvesbord, also in July. There is a lot of things to look forward to - and I am very excited

Jeg elsker å komme til nye plasser, så jeg håper 2011 bringer meg mange nye og spennende steder og gir meg mange nye opplevelser. Jeg skal holde dere oppdatert :-)
I love travelling to new places, and I hope that 2011 will bring me to a lot of new and exciting places, and gives me a lot of new experiences. I will keep you updated.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar