søndag 12. september 2010

Toulouse - France

En liten post om min tur til Toulouse, Frankrike. En siste følelse av sommer på en arbeids-reise.
A small post about my trip to Toulouse, France. A last sense of summer on a business-trip.
Det var en nydelig gammel karusell i en av byens mest populære parker.
There was a beautiful marry-go-round in one of the most popular parks in the city
Jeg ankom søndag og da var det 34 grader der, en varm sensommerdag med andre ord. Det var stille og rolig når vi kom fram og vi, jeg og min kollega, fikk en fin spasertur gjennom byen. Også langs elva hvor mange kunstnere hadde stilt ut sin kunst, og her kunne mann kjøpe masse fint. Jeg kjøpte da ingenting.
I arrived sunday and there was 24 degrees there, with other words, a warm summerday. It was a quiet and slow sunday when we arrived, and me an my colleague had a nice walk around the city. Also along the river where a lot of artists has a sales show for their art, and here you could buy a lot of nive pieces.
Resten av uken bare preg av det samme mønsteret dag for dag. Dra på jobb ca. kl. 8, jobbe til ca. 18, svare på mailer og slappe av til 20, før middag og sosialt til 22-23.
The rest of the week every day was the same At work at 8, work until 18, ten answering emails and relax until 20 before dinner and socializing with colleagues until 22-23.

En dag fikk jeg faktisk til til å shoppe litt også, og da måtte jeg bare ha denne kåpa fra Desigual.
One day I actually got time for shopping too, and then i just had to have this coat from Desigual.

Jeg fant også en butikk med en av mine favoritt-designere, Rene Derhy og endte opp med 2 topper derifra også :)
I found a shop with one of my facourite designers too, Rene Derhy, and ended up with to tops from him as well :-)
Jeg kom hjem ca. midnatt på fredag, og må innrømme at jeg har vært ganske sliten denne helga. Og ikke gjort annet enn forefallent arbeid her hjemme, bortsett fra en liten englevakt søndag morgen i Vår Frue Kirke i Trondheim
I came home around midnight on friday, and I ahve to admit I have been quite tired this weekend, and I haven't done much but neccesary things at hime, except from a short angle shift at the church (Vår Frue Kirke) in Trondheim.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar