søndag 5. september 2010

A-HA Farewell Tour Lerkendal, Trondheim


Så kom dagen. Den dagen jeg skulle se A-HA live, for første og siste gang. Og jeg skulle oppleve de i Trondheim. Og denne konserten skulle jeg på sammen med Bjørn.
Then the day arrived. The day I would experience A-HA for the first and last time. And in Trondheim. This concert I was attending together with Bjørn.
De spilte alle de store hitene sine, takket varmt for følge i 25 år, og ga oss masse god musikk. Ikke musikk jeg vil putte i cd-spilleren, men musikk som millioner av andre mennesker gjerne hører på og elsker.
They played all their big hits, thanked for the companionship for 25 years, and gave us a lot of good music. Not the kind of music that I would put in my cd-player, but music that millions of other would listen to and love.
Alle gutta stilte i Moods of Norway dresser, og bare det er jo kult.
All of the guys had Moods of Norway suits, and that was just cool.
Etter min mening er Morten "litt full av seg selv", men han synger bra. Da synes jeg Magne er mye mere jordnær og publikumsvennlig.
From my opinion Morten is a bit "full of himself", but he sings well. Magne is more of a down to earth kind of guy.

Pål ser fremdeles ut som en unggutt, selv om han nærmer seg 50.
Pål is still looking like a kid, even when he is closing in on 50.
A-HA kommer til å turnere rundt omkring i verden fram til Desember. Deres 3 aller siste konserter vil være i Oslo Spektrum i begynnelsen av Desember.
A-Ha will tour around the world until December. Their last concerts ever will be in Oslo Spektrum in the beginning of December.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar