torsdag 16. september 2010

Summary

Denne uka har jeg vært hjemme, har hatt mere enn nok å gjøre på jobben, og har vært sliten når jeg har vært hjemme.
This week I have been in Trondheim, had more than enough to do at work, and have been tired when I have been at home.


Nå er jeg gang med å pakke igjen, denne gangen for en hyttetur sammen med mine kollegaer. Mye festing og en liten fjelltur på lørdag. Tror det blir en morsom tur :-)
Now I am packing again, this time for a trip to a cabin with my colleagues. A lot of partying and a mountain hike on saturday. I think this will be a fun trip :-)

Hytta ligger helt ute ved kysten på Nord-Møre, hvor utsikten er helt fantastisk. Akkurat slik jeg liker det, med værharde holmer og nakne kyst-fjell. Og hvis været blir bra regner jeg med en flott tur på lørdag.
The cabin is all the way out on the coast of North Møre, where the view is magnificant. Just the way I like it, with battered small island, and naked mountains. If the weather is nice, we will have a great day on saturday.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar