fredag 13. august 2010

Jeg kjeder meg /I am bored

En lang arbeidsuke er over, og ekstra lang har den føltes fordi det har vært så varmt ute, og man egentlig ikke har lyst til å være på jobb i det hele tatt.
A long working week is over, and it has felt even longer because of the heat outside. I really didn't want to be at work at all.

I kveld har jeg vært alene hjemme, til og med sokkelen har vært tom, da mamma også er bortreist i helgen. Tommy og Linn er på kino og Bjørn er på vei hjem fra København.
Tonight I ahve been home alone, even the ground floor has been empty, my mom is also gone for the weekend. Tommy and Linn are at the movies and Bjørn is on his way home from Copenhagen.

Så jeg har altså vært alene hjemme, og jeg har faktisk kjedet meg. Jeg har gjort litt husarbeid, vært litt på Facebook, tatt en øl, sett litt på TV, lest litt og for ikke mange minuttene siden har jeg tatt i mot en laks..... en 15 år gammel gutt kom hjem til meg med en laks.... som jeg hadde lovt å oppbevare til de skal reise hjem til Tyskland igjen.
And I have been home alone, and I have actually been bored. I have done some cleaning, spent some time on facebook, had a beer, seen some TV, read a little and for not that many minutes ago I was receiving a wild salmon....a 15 year old boy came to my house with a salmon...... that I have promised to keep in my fridge until they return to Germany.

Jeg oppdager at jeg kjeder meg lettere enn jeg har gjort tidligere, det må liksom skje noe, og da er det kanskje bra at det er Kanonfestival neste uke, 3 ettermiddager hvor jeg vet hjva jeg skal gjøre ;-) Og neste helg skal vi ha sommerfest med våre venner. Hvis alle kommer blir vi 18 stykker. Jeg gleder meg veldig til det :-)
I have discovered that I am bored a lot easier at the moment, I got to have some action happening. I am glad I will have the Canon Ferstival next week, at the fort, 3 afternoons/evening where I have plans :-) And next weekend we will have our summerparty together with our friends. If everyone comes we will be 18. I am really looking forward to it :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar