onsdag 3. november 2010

Kamelot - Poetry for the poisoned

Kamelot, et Amerikans Power Metal-band, som jeg ble oppmerksom på for et par år siden da sønnen min, Tommy, en dag kom inn på stua til meg, og satte på meg sine hodetelefoner og Center of the Univers - strømmet ut og fanget min umiddelbare interesse.
Kamelot, an American Power Metal-band, was brought to my attention a couple of years ago, when my son, Tommy, one day came into the livingroom and put his headphones on my ears. The song Center of the Universe was flowing in my ears and cought my immediate interest.

Jeg søkte meg fram til flere sanger og etter dette har jeg fått mere og mere sansen for dette bandet. Ikke slik at jeg har hørt og gjenkjenner alt, men slik at jeg kan sette på Spotify, og bare spille Kamelot, fordi det er god musikk.
I look up more songs and after this time my interest has increased more and more. Not in a way that I've heard and know all their songs, but in a matter that I can start Spotify, and just play Kamelot, because it is good music.

Vokalisten, Roy Kahn, er fra Elverum, en liten by sør-øst i Norge. Han ble dessverre syk rett etter utgivelsen av albumet Poetry for the poisoned, og reiste hjem til Norge for å komme seg til hektene igjen. Han sier selv han er utbrent og trengte å ha litt tid for seg selv. Jeg vet ikke hva status er nå, men stemmen hans er noe av det jeg liker best ved bandet, så jeg ønsker han god bedring, og håper han snart er tilbake og fronter bandet.
The lead singer, Roy Kahn, is from Elverum. A small town south-east in Norway. He was unfortunately seriously ill right after the album Poetry for the posioned was released, and he went back home to Norway to get well again. He says himself that he is totally burned out and that he need some time to get well. What is current status is, I dont know. But his voice is one of the things I like about this band, so I wish him well, and hope he will be back soon, to front the band.

Et par sanger fra Spotify/A couple of Spotify-song

Så, er du som meg, liker litt tung rock, så anbefaler jeg denne musikken. Legg også merke til trommene, sinnsykt bra!!!
So, if you are like me, like some heavy rock, I really recommend this music. Notice the drums too. Insaine!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar