lørdag 27. november 2010

Happy Birthday

Gratulerer med dagen til meg selv :-) I går hadde jeg bursdag og tradisjonenen tro lagde Bjørn frokost-selskap. Tommy og Linn ble jagd ut av sengen til den ukristelige tid kl. 07:00 på en fridag. Mamma krøp opp gjennom kulden fra de nedre gemakker(hun bor i sokkelen i huset mitt) og vi samlet oss rundt frokostbordet til nystekte ciabatta'er, kokte egg, te og pakker - mange pakker :-) :-)
Happy Birthday to me :-) Yesterday was my birthday, and to honor the tradision, Bjørn threw me a breakfast birthday-party. Tommy and Linn was chased out of bed to the ungodly hour of 7am on a day off. My mother crawled throught the cold weather from the lower grounds (she lives in the ground floor of my house) and we gathered around the breakfast-table with freshly baked ciabatta's, boiled eggs, tea and presents - lots of presents :-) :-)

Jeg bakte 2 kaker dagen i forveien og den ene ble fortært på jobb sammen med mine kolleger, og den andre her hjemme på kvelden.
I baked 2 cakes on Thursday and one was eaten at work with my colleagues, and the other at home in the evening.

Da Bjørn tidligere på dagen spurte hva jeg hadde tenkt til middag, var svaret mitt "jeg har ikke tenkt å lage noen middag" - - - vi endte opp på Peppe's til en Pizza og en øl ;-)
When Bjørn earlier on the day asked what I was thinking about for dinner my answer was "I have no intention of cooking dinner" - - - we had dinner at Peppe's - a pizza and a beer ;-)

Resten av kvelden ble avviklet hjemme, men noen bursdagstelefoner. Ellers så ramla det inn flere titalls gratulasjoner på Facebook i tillegg til Skype og SMS. Det er koselig å få så mange bursdagshilsninger.
The rest of the evening was spent at home, with some birthday-calls. All day I had several greetings on Facebook, in addition to a lot on Skype and SMS's. It was nice to get as many greetings.

Nå er det et helt år til neste gang.......
Now it is a whole year until the next one......

I dag er planen å tilbringe ettermiddag og kveld med mine 2 nærmeste venninner og våre menn, så gjenstår å se hva som skjer....
Today is my plan to spend the rest of the afternoon and everning with my to closest girlfriends and our men, what happens remains to be seen....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar