torsdag 26. mars 2009

Noe å se fram mot / Something to look forward to

Solen skinner utenfor, kalenderen viser at våren er rett rundt hjørnet, men temperaturen viser at det i alle høyeste grad fremdeles er vinter. Snøen i hagen ligger fremdeles i store hauger og jeg lengter mot sommer og varme.
The sun is shining outside, the calendar shows me that sping is just around the corner, but the temperatur outside show me that it definatly still is winter. The snow in my garden is still a long way from disappearing.

Da er det godt å tenkte på at man i hvertfall har noe å se fram til :-) Først har jeg planlagt å reise på ferie med Astrid, hvor og når er ikke helt klart ennå, men det blir langt vekk. Så skal jeg på ferie med Bjørn, da blir det biltur på Vestlandet. Og til slutt, når sommeren er over og alt man kan se fram til er noen dager fri i julen, da kan jeg bare trøste meg med at jeg skal ha en uke på Spa-ferie i Tallinn med Hanne, Bjørns svigerinne.


Then it is good to know that you have something to look forward to :-) First I have planned a holliday trip with Astrid, when and where we do not know at the moment, but it will be far away somewhere. And I am going on a trip with Bjørn, we will drive down along the west-coast of Norway. And in the end, when the summer is over, and all you have to look forward to, is probably some days off during Christmas, then I can look forward to a week of Spa-vacation in Tallin with Hanne, Bjørns sister in law.

Jeg er nok et lite "luksus-dyr" som elsker å bli stelt med, og har vært på flere spa-reiser, og også på spa-behandlinger her i Trondheim, og kunne gjort dette hver uke om det ikke hadde vært så dyrt her i Norge. Derfor reiser jeg utenlands, og får valuta for pengene.

Så til alle som lurer på om det er verdt det - ikke nøl - kast dere ut i det, alle fortjener å bli stelt litt med innimellom.

I am probably a luxury-freek, I love beeing pampered, and I have been on several Spa-trips. I have also hade some treatments here in Trondheim, and could have done it every week if the price was more after my vallet. Thats why i go abroad, and get value for my money :-)

So to all of you, wondering if it is worth it, do not hesitate, jump into it, everyone deserves to be pampered now and then.

That's all for now folks, see you soon Det er alt for nå, ser dere snart.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar