tirsdag 31. mars 2009

Konserter / Concert

Jeg gleder meg. Jeg gleder meg noe helt fantastisk. Jeg har 2 konserter som er betalt og som jeg bare venter på med lengsel.

Et par av ungdommens helter kommer til Norge, og en av dem faktisk til Trondheim.

Den 23. mai slår Whitesnake til på torget i Trondheim, under Trondheim Rock Fest, og den 15. juni - kommer de som jeg gleder meg avsinnig mye til å se - AC DC kommer til Oslo, men Black Ice-turneen. WOW.

Begge konserter skal nytes sammen med Astrid, som heldigvis deler min interesse for musikk-sjangeren :-)
I am exited. I am very exited. I have 2 concerts that is payed for and that I long for. A couple of my teen years biggest hero's are comming to Norway, and one of them actually to Trondheim.

May 23rd. Whitesnake hits Trondheim town square, during Trtondheim Rock Fest, and Juni 15th, will the band I am really looking forward to see arrive Oslo - AC DC is comming with their Black Ice-tour.

Both concert will be enjoyed together with Astrid, that luckily shares my interest for this kind of music.
Igjen ,noe å se fram til - again, something to look forward to :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar