onsdag 25. mars 2009

Det aller første / The very first

Da er det min tur. Jeg tenkte å prøve meg på litt blogging, og da hovedsaklig for de som ønsker å følge med på hvordan jeg har det og hvor jeg er i verden.

It's my turn. My first attemp on blogging, and mainly for those who would like to keep track on what I do and where around the world I am.

Jeg vil prøve å bruke denne bloggen til å skrive litt om alt som opptar meg for tiden, hvor jeg er, hva jeg gjør og evt. sammen med hvem.

I will try to use this blog to write about everything that's on my mind, where I am, what i do and with who.

Her går vi i gang/Here we go:

Stieg Larsson - Triology: Highly recomended!
OK - denne uka og neste skulle jeg vært ute å reist, men oppdraget ble utsatt i siste liten og jeg endte opp i Trondheim allikevel. Godt å være hjemme, absolutt, men havner litt i et vakuum, vet ikke helt hva jeg skal gjøre:-) Og så er jeg hjemme alene. Bjørn er på reise hele uka, og Tommy er i Militæret.

Da er det godt jeg har Chinchillaene til selskap og en bok som tar meg bort allikevel. Boka jeg holder på med akkurat nå er bok nr. 2 i Triologien til Stieg Larsson - "Jenta som lekte med ilden".

Har nettopp lest ferdig den først boka i serien også "Menn som hater kvinner" og skal prøve å komme meg på kino snart å få sett filmen også. Den skal være skikkelig bra og i samsvar med boka.

OK - this week and next week i was supposed to be travelling somwhere, but my assignment was postponed, and suddenly i am home in Trondheim anyway. It's good to be home, absolutely, but I end up in kind of a vacuum, and don't really know what to do :-) And I am home alone. Bjørn is travelling and Tommy is in the army.

Then it feels good to have the Chinchillas for company and a book that take me away. The book I am reading right now is book no. 2 in the Triology of Stieg Larsson - "The girl who played with fire"

I am just finished with the first book in the series "The girl with the dragon tattoo", and I will try to get to the movies as soon as possible. It's supposed to be really good and just like the book.

Så til neste gang - ha en strålende dag :-)
So until next time - have a wonderful day :-)
Klem/hug Tanja






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar