fredag 24. desember 2010

God Jul / Merry Christmas

GOD JUL / MERRY CHRISTMAS
Jeg vil benytte anlednigen til å ønske mine lesere en Riktig God Jul. Håper dere alle får en riktig fredfylt og avslappende jul med famile og andre som står dere nær.
I will use this opportunity to wish my readers a Merry Christmas. I hope you all have a peaceful and relaxing Christmas with your family and all the people that are close to you.

Selv tilbringer jeg julen som vanlig hjemme hos meg selv med min famile rundt meg. Bjørn, Mamma, Svigermor. men i år er dessverre ikke min sønn, Tommy, hjemme hos meg, og jeg savner han veldig. Han og hans kjæreste feirer julen i Barcelona i år. Rent bortsett fra det, så håper jeg julen blir så rolig og avslappende som mulig. Som dere ser, så mangler det ikke på julegaver selv om Tommy ikke er hjemme :-)
I will spend Christmas at home as usual, with my family around me. Bjørn, Mom, Mother in Law, but without my son Tommy this year. He and his girlfriend chose to spend Christmas in Barcelona this year, and I miss him a lot. But besides that I wish for a relaxing Christmas. Ad as you can see, we have enough presents even though Tommy is not at home.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar