torsdag 14. januar 2010

Status i kulda

Det er fremdeles kaldt her i Trondheim, temperaturen har vært varmere enn minus 10 bare noen få timer. Huset klarer å holde 20+ innendørs uten å fyre i ovnen, og for meg er det strengt tatt litt for kaldt. Vinterværet har tært veldig på vedforsyninga, og forrådet begynner å bli lavt. Derfor har jeg enda en grunn til å håpe på mildere vær snart.

Jeg har også tenkt å prøve å gå til jobb et par dager i uka, men akkurat nå syns jeg det er for kaldt (og for mørkt) til at jeg har lyst. Jobben min er 5 kilometer unna, så det å gå til jobb vil gi meg 10 kilometer med trim hver gang. Lettkjøpt trening :-)

Ellers så har jeg prøvd å starte litt trening her hjemme også. Vi har det vi trenger. Både tredemølle, elipse, ro-maskin, vekter og pilates-ball. Men er selvsagt ikke flinke nok til å bruke det, selv om Bjørn har vært litt aktiv i det siste.

Akkurat nå er Bjørn i Danmark, og kommer ikke hjem før onsdag neste uke. Jeg reiser til Sverige på mandag og kommer ikke hjem før torsdag kveld. Tommy og mamma skal være hjemme og passe huset.

Nå skal jeg fyre opp....huttrrrreee....brrrrr....

1 kommentar:

  1. sjekk ut konkuransen på bloggen min, du kan vinne gratisbilletter til pirbadet!:)

    SvarSlett