mandag 31. august 2009

Ut å reise igjen / Out travelling again

Så er jeg kommet hjem, har pakket ut, vasket klær og har pakket til neste tur som starter veldig tidlig i morgen. Skal opp klokka 4, og drar hjemmefra klokka 5. Det er altfor tidlig for en hvem som helst og jeg skal være våken, initiativrik og løsningsorientert til langt utpå ettermiddagen.
I am home again, my suitcase is unpacked, the clothes washed and packed again for the next trip, that starts tomorrow morning. I am out of bed at 4, leaving home at 5. It is way to early for anyone, and I am supposed to be awake, enterprising and find solutions to every problem way out in the afternoon.

Jeg har vært der før og kommer igjennom det også denne gangen. I morgen kveld regner jeg med at jeg skal være sosial med mine kunder. Det er koselig det, men av og til skulle man ønske man kunne slappe av etter en slik dag.
I've been there before, and I will get trough it also this time. Tomorrow night I guess I will dine with my customers. Thats nice, but sometimes it would be nice to relax after a day like that.

Nå skal det sies at jeg skal bo rett ved et stor kjøpesenter, og ingenting er vel bedre for energien enn litt sko-shopping :-)
I have to say that I am going to live close to a huge shopping-center, and nothing is better for the energy than a little shoe-shopping.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar