onsdag 5. oktober 2011

UGG

Jeg beklager så mye lite oppdateringer, men bloggen min har stort sett vært dedikert reiser og musikk, og akkurat nå er det litt tørke på den fronten. I hverfall til slutten av måneden.
I am so sorry for the lack of updates, but my blog has mostly been dedicated to travels and music, and right now it is kinda quiet on that area. At least until the end of this month.

En annen ting som jevnlig dukker opp i bloggen er sko, og det er det jeg skal vise dere i dag. Jeg har gjort et nylig innkjøp som jeg vil presenterer for dere.
Another thing that shows up in my blog now and then are shoes, and that is what I am going to show you today. I just did a purchase that I would like to present for you,

Jeg misliker UGG-støvlene fordi jeg synes de er lite vakre, men mens jeg søkte etter UGG på nett for min svigerdatter, kom jeg over disse, og syntes de var kjempefine. Og endte selvsagt opp med å bestille de. Nå venter jeg bare på at de skal ta veien fra Australia og til min dør :)
I normally do not like UGG-boots, because I think they are anything but good looking, but when I was searching the net for UGG-boots for my daughter in law, I found these and I think they looked great. And of course I ended up ordering them. Now I am waiting for them to get from Australia to my door :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar