tirsdag 15. februar 2011

Busy times


Det er travle tider nå. I løpet av de siste 4 ukene har jeg vært i 4 forskjellige land, og denne uka skal jeg tilbake til Milano. Lørdag setter jeg kursen for Singapore, og etter et par dager der, flyr jeg videre til Hong Kong hvor jeg skal være til søndag. Alle disse stedene skal jeg jobbe, men jeg har sørget for et par dager fri i Hong Kong. Må jo shoppe litt :-)
There is busy times at the moment. During the last 4 weeks I have been in 4 different countries, and this week I will go back to Milan. Saturday I will head for Singapore, and after a couple of days there I will fly over to Hong Kong where I will be until sunday. All of these places are work, but I have managed to get a couple of days off in Hong Kong. I do have to shop a little :-)

I Milano er det meldt 8-10 plussgrader og tildels fint vær, men det blir lite fritid der. I Singapore får jeg antagelig ikke mye fritid heller, men får jeg muliughet så må jeg jo se litt der også. Været i Singapore er ikke det beste, det er meldt regn, men 28 pluss gjør at det går nok bra uansett. I Hong Kong er det meldt 18-20 grader og sol,og det passer jo bra når det er der jeg skal ha litt fri :-)
In Milan it is forecasted 8-10 degrees and partly ok weather, but I will hardly have any time off there. In Singapore I probably wont have a lot of sparetime either, but if I get the change I will of course try to look around a bit. The weather in Singapore is not forecasted very well, rain, but the temperature will be around 28 degrees so I think I will manage anyway. In Hong Kong it is forecasted 18-20 and sunny, which fits me perfect for my days off.

Her hjemme er det -5 til -10 og kald sur vind.
At home it is -5 to -10 and a cold freezy wind.

Ellers kan jeg informere om at jeg har kjøpt billetter til følgende konsertopplevelser for 2011 allerede:
At the same time I can inform that I have purchased tickets for the following concert-experiences for 2011 already:

Joe Bonamassa in Trondheim
Eric Clapton in Stockholm
Sweden Rock at Sölvesborg See here for Lineup
Iron Maiden/Alice Cooper in Oslo

For et år dette skal bli
What a year this will be

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar