torsdag 27. august 2009

Yatzy

Kom til Tromsø i dag, og Døgnvill-festivalen starter først i morgen. Så hva kan man da gjøre? Jo da, vi henter fra yatzy'n og noen øl og setter i gang en yatzy-maraton. Så langt ser det dårlig ut for min del. Jeg har tapt alle omgangene, og det må jo bety at jeg har hell i kjærlighet..hmmm... vi får se hva resten av kvelden bringer, kanskje også jeg vinner i spill en gang.....
Arrived Tromsø, and the Døgnvill-festival is not until tomorrow. So what can we do then?? Yes, we find the yatzy and crab some beers and start a yatzy-marathon. So far it's not looking quite good for me. I've lost all games so far, I guess that means my luck is in love...hmmmm. We'll see what the rest of the night brings, maybe I'll win some games as well
Så vant jeg de siste 2, men jeg tapte de første 5. I won the last 2 games, but lost the first 5.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar