tirsdag 18. august 2009

Bollnäs, Sweden

Etter en informativ arbeidsdag hos kunden vår, tenkte jeg å gå en tur rundt i Bollnäs. Men værgudene var ikke med meg i dag, når jeg var ferdig på jobb høljet regnet ned og det var absolutt umulig å gå der ute uten støvler og regntøy. Og er det noe jeg ikke har med meg når jeg drar på kundereiser, så er det støvler og regntøy.
After an informative day at ourcustomer, I thought I would walk around in Bollnäs. But the weather gods was not agreeing with me today, when I was finished working the rain was pouring down and it was impossible to walk around without rainboots and a raincoat. And if it is something I am not usually bringing on customer trips, its raingear.

Så jeg jobbet et par timer på hotellrommet før jeg tok 20 minutter i solariumet. Deretter vanket middag i buffeten - og en liten øl. Og når jeg nå ser ut av vinduet, så har det sannelig sluttet å regne. Derfor - jeg stikker ut en tur mens det ennå er opphold. Kos dere.....
So I worked for a couple of hours in my hotelroom before I had 20 minutes in a sunbed. After that there was dinner in the buffet - and a small beer. When I look outside my window now, it has stopped raining. Therefore - I am out of the door while it is still not raining. Enjoy....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar