mandag 3. august 2009

Ny dekoder / New decoder

I dag, litt raskere enn antatt, ankom den nye dekoderen min. Den er nå installert og favorittlister er lagt opp, vel egentlig bare 2: 1 for de kanalene som kan være interessante, og 1 for alle andre kanaler.
Today, a little faster than expected, my new decoder arrived. It is now installed and my favorite-lists are created, well just 2 really: 1 for all channels that might be interesting, and 1 for all other channels.

Jeg fikk også et nytt kort, som jeg ikke hadde forventet, og med alle nye kort får man fri tilgang til alle kanaler en måned. Dvs. at akkurat nå har jeg ei kanalliste med utallige kanaler. Jeg får passe på å ta opp filmer og se godt etter annet interessant.
I also got a new card, which i had not expected, and with a new card you also get free access to all channels for a month :-) This mean s I have access to a lot of channels, and I have to make sure to record movies and look for other interesting things to view.

Egentlig er en måneds gratis betalkanaler det minste de kunne gjøre for meg, etter alt de har latt meg gå igjennom.
A month of free payable channels are the least I could expect after all the things they did put me through.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar