søndag 2. august 2009

Black Widow or Shadow


Så har jeg kommet hjem fra Sverige, og innimellom hagearbeid og maling, satt jeg og surfet på nettet og drømte meg bort.
Now I am home from a weekend in Sweden, and in between gardenwork and painting, I was surfing the net and dreamt my self away.


Og hva var det som var gjenstand for mine drømmer?? And what was the object of my dreams???

I Oktober 1987 tok jeg lappen til tung motorsykkel, og noen få ganger i løpet av de årene som har gått, har jeg fått kjørt sykkel, men jeg har aldri hatt en selv, og hver sommer kommer lengelsen snikende.
In OCtober 1987 I took the drivers lisence for motorbikes, and a few times the following years I was able to drive a bike, but I have never had one myself, and every summer I long for one.


Jeg har prioritert andre ting alltid, men nå ønsker jeg meg en sykkel mere enn før, og en jeg har hatt lyst på i mange år er Honda Black Widow. Nydelig sykkel med klassiske linjer. Og med en
slagkraft på 750CC er den stor nok for meg.
I have had other priorities alway, but now I want a bike more that ever, and one bike I always loved is Honda's Black Widow. E beautiful bike with classical lines. And with a motor of 750cc it is big enough for me.


En annen sykkel som også har stått høyt i kurs hos meg er Honda Shadow, gjerne også denne i 750CC eller tilsvarende.
Another bike that has been high up on myu list is Honda Shadow, prefeably with 750cc or similar.
En annen en som jeg også synes er fin, er en Yamaha Virago - den kommer med mange forskjellige cc fra små 125 cc til store 1100cc. Problemet er at jeg ikke finner nyere årsmodeller av denne. De nyeste er 10-12 år gammel.
Another bike i really like is Yamaha Virago - it comes in cc's from small 125cc to large 1100 cc.The problem is that iI cannot find bikes from the last decade, the newest is 10-12 years old.

Har så lyst til å kjøpe en, og ser stadig etter for og mot-argumenter, om jeg skal unne meg en. Fornuften sier TJA og hjertet sier JA - finner ingen ting som sier direkte NEI.
I really want to buy one, and are constantly looking for pro's and con's for getting one. My common sense says WELL, my heart says YES and I can't find anything that says directly NO.

What to do, what to do....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar