torsdag 27. august 2009

Klar til Døgnvill / Ready for Døgnvill

Da sitter jeg ferdig pakket til årest siste (?) festival. Været er meldt veldig variabelt, så jeg ha pakket ned både varme og vanntette klær. Skal ikke ødelegge festivalen ved å fryse eller bli gjennomvåt. Jeg er nå klar for det meste (Håper jeg)
I am finished packing for this years last (?) festival. The weather forecast is mixed so I have packed warm and water-proofed clothes. I will not let this festival get ruined by beeing to cold or wet. I am now ready for everything (I hope)

Skal bo hos Astrid, som selvsagt skal være med på alle konsertene sammen med meg. I will live with Astrid, and she is going to go with me to all the concerts.

Jeg kommer helt sikker til å blogge i løpet av helgen, men inntil da, kan dere se litt mere om festivalen her.... Døgnvillfestivalen
I will, most likely, blog during the weekend, but untiol then, read more about the festival here..... Døgnvillfestivalen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar